Reklamacije

Ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni proizvodom kupljenim putem našeg sajta fightzoneshop.rs, potrudićemo se da vašu reklamaciju rešimo brzo i efikasno.

Ako ste primetili da je proizvod neispravan, pogrešan ili da ne odgovara vašim očekivanjima, kontaktirajte nas na jedan od sledećih načina:

📧 Email: [email protected]
📞 Telefon: +381 69 8870058
📲 Društvene mreže: Instagram
🕐 Radno vreme korisničke podrške: radnim danima od 08:00 do 16:00h

Prilikom javljanja, molimo vas da dostavite broj porudžbine ili vaše korisničko ime, kao i kratak opis reklamacije.

Na osnovu vaše prijave, obavestićemo vas:

  • da li je moguća zamena proizvoda,
  • da li imate pravo na povraćaj novca,
  • ili ćemo predložiti drugo rešenje, u dogovoru sa vama.

U slučaju odobrene reklamacije (zamena ili povrat), proizvod je potrebno poslati na adresu navedenu u povratnoj dokumentaciji koju dobijate prilikom zahteva. Nakon što paket stigne u naš magacin, bićete obavešteni putem e-maila, a povraćaj novca ili zamena proizvoda izvršava se u roku od 7 do 10 radnih dana od prijema pošiljke.


Oštećenja u transportu

Ukoliko primetite bilo kakvo vidljivo oštećenje ambalaže prilikom dostave, odmah obavestite kurira. Kupac je dužan da prijavi oštećenje najkasnije u roku od 24h od prijema pošiljke.

Pre nego što potpišete prijem, preporučujemo da proverite sadržaj paketa. Ako je sve u redu, slobodno potpišite prijem. Ako postoji oštećenje proizvoda ili nedostaju delovi, odbijte prijem ili evidentirajte štetu zajedno sa kurirskom službom.


Pogrešan proizvod ili netačni podaci

Ukoliko dobijeni proizvod ne odgovara naručenom ili su podaci na računu pogrešni, molimo vas da nas kontaktirate u roku od 24h od prijema pošiljke:

📧 [email protected]
📞 +381 69 8870058

U poruci navedite svoje ime i prezime, kontakt telefon i opis problema. Alternativno, možete preuzeti reklamacioni list sa linka ispod, popuniti ga i zajedno sa robom poslati na našu adresu.

Po prijemu reklamacije, dobićete potvrdu i informaciju o daljem postupanju. Rok za odgovor je 8 dana, dok je zakonski rok za rešavanje reklamacije 15 dana od dana prijave.

📄 Preuzmite reklamacioni list [OVDE]